Γεννάτος Κωνσταντίνος
Διατροφολόγος :: Σύμβουλος διατροφής
Το My-Diet


Το
My-Diet είναι 100% ένα Δωρεάν πρόγραμμα Διατροφής, δείτε Πως Λειτουργεί.

Tο οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως:
- πρόγραμμα διατροφής
- ημερολόγιο καταγραφής της διατροφής σας.

Γραφτείτε σήμερα και ξεκινήστε .....


διαμόρφωσε την δίαιτα που σου ταιριάζει,
σύμφωνα με τις προσωπικές διατροφικές
σου ανάγκες και προτιμήσεις!
 Αρχική 

Μεσογειακή Διατροφή


Να πούμε ότι όταν μιλάμε για μεσογειακή διατροφή εννοούμε την κρητική διατροφή. Την εφάρμοζε κυρίως η μεσαία κοινωνική τάξη μεταξύ των χρονολογιών 1920 με 1960.

    Ζούμε στην Μεσόγειο και έχουμε ξεχάσει τις διατροφικές συνήθειες της παραδοσιακής Μεσογειακής διατροφής. Ενώ όλος ο κόσμος γνωρίζει τις ωφέλειες της και προσπαθεί να την εφαρμόσει, εμείς την έχουμε ξεχάσει.

    Υιοθετούμε τις διατροφικές συνήθειες του δυτικού κόσμου, ο οποίος χαρακτηρίζετε κυρίως απο την υπερκατανάλωση αγαθών, πράγμα που μας έχει οδηγήσει στο να προσλαμβάνουμε περισσότερες θερμίδες (αύξηση του ποσοστού των υπέρβαρων και παχύσαρκων) από ότι χρειαζόμαστε, χωρίς αυτές τις περισσότερες φορές να καλύπτουν τις απαιτήσεις του οργανισμού μας σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Η πυραμίδα της Μεσογειακής
Διατροφής  

Υιοθετούμε τις κακές διατροφικές 
συνήθειες της δύσης Τα κύρια χαρακτηριστικά της Μεσογειακής Διατροφής είναι η χαμηλή πρόσληψη λιπαρών κυρίως των κορεσμένων λιπαρών οξέων (κόκκινο κρέας), η υψηλή πρόσληψη υδατανθράκων (προϊόντα σιτηρών, όσπρια, φρούτα, λαχανικά και γαλακτοκομικά) και η υψηλή κατανάλωση του ελαιολάδου.
Η διατροφή αυτή είναι πλούσια σε βιταμίνες, σε μικροστοιχεία και των απαραίτητων λιπαρών οξέων (λινελαϊκό, α-γ λινολενικό και αραχιδονικό).





active³ 4.9 · © 2000 - 2015 IPS Ltd · Όροι χρήσης