Γεννάτος Κωνσταντίνος
Διατροφολόγος :: Σύμβουλος διατροφής
Το My-Diet


Το
My-Diet είναι 100% ένα Δωρεάν πρόγραμμα Διατροφής, δείτε Πως Λειτουργεί.

Tο οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως:
- πρόγραμμα διατροφής
- ημερολόγιο καταγραφής της διατροφής σας.

Γραφτείτε σήμερα και ξεκινήστε .....


διαμόρφωσε την δίαιτα που σου ταιριάζει,
σύμφωνα με τις προσωπικές διατροφικές
σου ανάγκες και προτιμήσεις!
 Αρχική 

Υγιεινή διατροφή - μία ακόμη θεωρία δύσκολα εφαρμόσιμη;


 

   Κάποιους κανόνες για την υγιεινή διατροφή τους γνωρίζουμε όλοι μας,, όμως η δυσκολία βρίσκεται στην εφαρμογή αυτών στην καθημερινότητα μας.
 

    Το πρόβλημα της εφαρμογής αναπτύχθηκε κυρίως στην χώρα μας μετά την δεκαετία του 90΄, όπου οι επαγγελματικές και οι οικογενειακές συνήθειες μεταβλήθηκαν, ο ελεύθερος χρόνος μειώθηκε και δημιουργήθηκε η ανάγκη για κατανάλωση γρήγορου φαγητού και επεξεργασμένων προϊόντων βιομηχανικής παραγωγής. Όλα αυτά, και μαζί με την πλέον συνηθισμένη  πίεση χρόνου και  την δυσκολία εύρεσης υγιεινών τροφίμων στο εργασιακό ή άμεσο περιβάλλον αυξάνουν την δυσκολία της εφαρμογής της υγιεινής διατροφής. 


Να αναφέρουμε κάποιες συμβουλές που
μπορεί να βοηθήσουν στην εφαρμογή αυτής

 

-Το πρωινό αποτελεί ένα σημαντικό γεύμα, αν δεν παίρνουμε πρωινό θα πρέπει να το βάλουμε στο πρόγραμμα μας.

-Να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε σταδιακά το λευκό ψωμί  με ψωμί ολικής ή ψωμί βρώμης

-Να προσθέσουμε φρούτα και λαχανικά στη διατροφή π.χ. ένα χυμό το πρωί και ένα χυμό λαχανικών το μεσημέρι ή το βράδυ

-Να προτιμάμε τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

-Τα ενδιάμεσα γεύματα να μην έτοιμα, να ετοιμάζουμε γεύματα από το σπίτι

-Όσο μπορούμε να αποφεύγουμε έτοιμα επεξεργασμένα τρόφιμα, συνήθως περιέχουν πολλά λιπαρά και πρόσθετα τροφίμων

-Να αφιερώνουμε τον κατάλληλο χρόνο για τα γεύματα μας

-Να απολαμβάνουμε τα γεύματα μας

-Να μην ξεχνάμε να προσλαμβάνουμε υγρά

-Να βάλουμε την άθληση στην ζωή μας

-Το πιο σημαντικό είναι να το αποφασίσουμε, να βάλουμε ένα πρόγραμμα και να καταγράφουμε πράγματα που θα μας βοηθήσουν να αλλάξουμε την καθημερινότητα μας. Για παράδειγμα μπορούμε να κάνουμε μία απλή καταγραφή (διατροφικό ημερολόγιο).

Στα παραπάνω ισχύει πάντα το αν δεν τα καταφέρουμε με την πρώτη ή με την δεύτερη, δεν πειράζει δεν πρέπει να απογοητευόμαστε. Οι οποιεσδήποτε μικρές μικρές αλλαγές είναι σημαντικές, προσφέρουν  κάποια μικρά αποτελέσματα τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην περαιτέρω προσπάθεια.

 








active³ 4.9 · © 2000 - 2015 IPS Ltd · Όροι χρήσης